Известие

Collapse
No announcement yet.

загуба на масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • загуба на масло

    Здравейте,
    преди седмица си взех Алфа Ромео 147 1,9jtd 115 коня
    след каране малко забялазах,че гори масло
    700км долях 600мл.
    за проблема мисля ,че трябва да се сменят гумичките на клапаните.Моля за малко помощ!

  • #2
    Ако не си със SELENIA и не е от гумичките, турбото или просто да ти е цепнат картера, то тогава просто си смени маслото с такова което си иска колата - а именно SELENIA!
    Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

    Comment


    • #3
      Сподели какво масло си налял тва количество е доста ако няма теч повече прилича да е сегменти от колкото гумички.
      Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
      0w40 Shell Helix Ultra

      Comment


      • #4
        ЖТД не страда от гумички на клапаните. Пуши ли синьо или бяло като я форсираш? Или имаш теч отнякъде или през турбото го изгаря.
        Alfa 159 2,4 JTDm Q4
        ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
        ex Alfa 156 1,9 JTD
        ex Alfa 75 1,8

        Comment


        • #5
          масло

          няма течове като дам газ пуши малко синьо

          Comment


          • #6
            Неказа какво масло си налял или не си го сменял само си долял и от къде си да те насочим към читав сервиз че "майстори" много
            Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
            0w40 Shell Helix Ultra

            Comment


            • #7
              Имаш или сегменти или спукано бутало, погорява ти масълце, за ЖТД да гори толкова масло няма значение какво е. Просто има проблем!
              Alfa 159 2,4 JTDm Q4
              ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
              ex Alfa 156 1,9 JTD
              ex Alfa 75 1,8

              Comment


              • #8
                а може ли да е от турбото ?
                как може да съм сигурен че е от сегментите

                Comment


                • #9
                  Здравей колега,провери си турбото в какво състояние е защото такъв разход на масло за дизелов мотор не е на добре.Моята турбина беше в окаяно състояние и толкова масло не е яла.Сега след ремонта и разработката за 7000 километра разхода на масло е нула.

                  пс.Сегментите можеш да ги провериш като спускаш колата по наклон на скорост без да подаваш много газ.След края на наклона при подаване на малко повечко газ ако започне да пуши синкаво има голяма вероятност да са заминали.Успех.
                  Last edited by nikotm; d.m.y г., 15:30.
                  Alfa Mito 1.4
                  156 2.0 155 ex
                  156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                  Comment


                  • #10
                    Ако е турбо, няма да пуши синьо...поне при мен пушеше бяло като вкарваше масло през топлата част на турбината в изпускателните тръби.
                    Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                    ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                    ex Alfa 156 1,9 JTD
                    ex Alfa 75 1,8

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                      Ако е турбо, няма да пуши синьо...поне при мен пушеше бяло като вкарваше масло през топлата част на турбината в изпускателните тръби.

                      Аз за сегментите съм написал синкав пушек.
                      А иначе и моята си похапваше доволно масло от турбото и не е пушила изобщо.
                      Alfa Mito 1.4
                      156 2.0 155 ex
                      156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                      Comment


                      • #12
                        значи сега забелязах че като махна капачката за наливане на масло пуши и от там духа

                        Comment


                        • #13
                          То не е задължително, и на моето стило оттам духа ама харчи по половин литър на 10000км.
                          Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                          ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                          ex Alfa 156 1,9 JTD
                          ex Alfa 75 1,8

                          Comment


                          • #14
                            може ли да е от масления сеператор да ми харчи масло
                            и друго без да се сваля главата може ли да се сменят гумичките на клапаните

                            Comment


                            • #15
                              За да си сигурен в успеха на ремонта сменяш сегменти и правиш пълен ремонт на главата- шлайфане, гумички, припасване на клапани. Може да смениш и биелните лагери и без това си я разглобил. Всичко това ще ти струва над 500 лв с труда.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X